Wednesday, June 12, 2019

Karpers en sardientjes aan de leiband alstublieft


Een droomvisioen is abstract. Ik heb er veel en er komen er steeds meer bij. Wat zou het leuk zijn als ik mijn collectie aan jullie zou kunnen tonen. Ik kan helaas alleen proberen, maar dan nog blijft de wrede waarheid overeind, met name dat het visioen tot op heden altijd ongrijpbaar is gebleven en dat het steeds maar in onvolledige extracties blijft hangen. Salvator Dali verwoordde precies wat ik wil zeggen: ‘Dat wat ik als echt geniaal beschouw, zijn mijn visioenen, niet datgene wat ik precies realiseer. En het enige verschil tussen mij en een gek is dat ik niet gek ben.’
En jij?
Jij bent zelf een rariteitenkabinet. VoilĂ . Zo dus, Chupa-Chups, dat je dat maar nooit vergeet.  

Ook op 120-woorden.

No comments:

Post a Comment